piątek, 22 maja 2015

10 porad jak przeżyć spokojnie podróż samolotem?


Tak. Zamiast być już sobie w domu tak jak planowałem siedzę na kolejnym lotnisku. Jestem tak poirytowany, że nie mam chęci zabierać się za żadną pracę. Pomyślałem więc że skrobnę coś na bloga. Temat dosyć przewidywalny :)

Ci, którzy tak jak ja często podróżują samolotami wiedzą, że czasem jest łatwo i przyjemnie, a czasami jak po grudzie. Od czego to zależy i jak się przygotować do podróży. Oto kilka moich sztuczek.

  1. Na podróż samolotem nie ubieraj wysokich butów – 99% szans że każą Ci je zdjąć.
  2. Nie ubieraj paska z dużą sprzączką – kolejne zdejmowanie i ubieranie.
  3. Pobierz aplikację linii lotniczych i odpraw się używając jej – nie masz kolejnej karteczki, którą możesz w pośpiechu zgubić (przerabiałem to), a telefon zawsze masz pod ręką.
  4. Monety trzymaj w portfelu. Jeśli tego nie lubisz i trzymasz zawsze w kieszeni spodni przełóż je przed kontrolą do kieszeni kurtki lub marynarki – oszczędzisz wygrzebywania monet z pojemnika. 
  5. Laptop i tablet trzymaj obok siebie. Trzeba je wyjąć do kontroli i szkoda szukać w kilku miejscach. 
  6. Ja zawsze mam w torbie podręcznej jakiś batonik. Nigdy nie wiadomo, kiedy dopadnie Cię głód. 
  7. Jadąc ruchomym chodnikiem lub ruchomymi schodami stań po prawej stronie. Ktoś, komu się spieszy będzie mógł Cię spokojnie wyprzedzić lewą stroną. 
  8. Jeśli masz rezerwacje miejsc w samolocie sprawdź czy siedzisz z przodu czy z tyłu i wybierz odpowiednie drzwi. Nie ma sensu pakować się przodem, jeśli siedzisz na końcu samolotu. 
  9. Pamiętaj o zakazie wnoszenia napojów i o zasadach przewożenia kosmetyków w bagażu podręcznym. 
  10. Bądź miły i uśmiechaj się do współpasażerów i obsługi. Oni są tak samo zmęczeni podróżą jak i Ty.

    Powyższy zestaw zasad pomoże zarówno Tobie jak i innym pasażerom odbyć podróż szybko, sprawnie i bez większych komplikacji.
     
Dodatkowa zasada: nigdy nie wybieraj kolejki gdzie stoi jakiś rodzic z Dzieckiem lub starsza osoba – odprawa będzie trwała DUŻO dłużej. No niestety, nawet jako ojciec zawsze staram się unikać innych Rodziców na lotniskach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz