środa, 10 listopada 2021

20 prezentów Aktywnego Taty na święta! część 2 - powyżej 200zł




20 prezentów Aktywnego Taty na święta!

Wielkimi krokami zbliża się okres prezentowy. Gorączka zakupów zaraz się zacznie i staniemy przed wyborem prezentu dla dzieci, mamy, taty, najbliższych czy dla partnera. Czasem wiemy dokładnie co chce druga osoba, a czasem mamy zupełna pustkę w głowie. Własnie dla tych drugich przygotowałem zestawienie 20 prezentów. Są to raczej prezenty użyteczne i w większości takie które sam przetestowałem. Podzieliłem je tez na kategorie cenowe: do 200zł i powyżej. Zapraszam zatem na 2 część listy - prezenty powyżej 200zł.

[EDIT] Niektóre ceny zostały zaktualizowane. Część są zarówno wzrosty jak i spadki. Wszystkie linki są linkami afiliacyjnymi. Sprzedawca dzieli się ze mną częścią prowizji za sprzedaż.

 Do 300zł

Seagate 1TB 219 zł 229 zł

Przenośny dysk twardy przydaje się w każdej sytuacji. Zarówno w pracy, w domu jak i na wakacjach. Jeśli na komputerze zaczyna brakować miejsca na zdjęcia Bombelka, filmy z wakacji i z wypraw się już nie mieszczą to taki dysk ratuje sytuacje! Można go też łatwo zabrać na wakacje, żeby zgrywać zdjęcia i filmy na bieżąco. Zdjęcia, filmy czy dokumenty możemy mieć zawsze przy sobie. Sam ma kilka takich dysków. To świetny pomysł na prezent.

Multitool Leatherman Bond + kabura + GRATIS 249 zł 369 zł

Tutaj już lecimy z klasyką samą w sobie. Chyba każdy facet ma multitoola, ale nie każdy ma Leatherman'a... Jeden z podstawowych modeli tej znanej i cenionej firmy. Ma wszystko to co takie narzędzie mieć powinno. Świetnie wykonany! Kilku kumpli ma Bonda, kilku ma inne modele ale wszyscy sa bardzo zadowoleni. Sam jeszcze nie mam, ale kto wie? Święta tuż tuż!!

Lesovik Duch 249 zł 266 zł

Kolejny produkt rodzimej produkcji: hamak. A po co mu hamak? I tutaj zaskoczenie bo może się przydać w wielu sytuacjach, również Tobie. Jedziecie na wakacje, jest weranda, jakiś lasek w pobliżu - rozkładasz, bierzesz książkę i jest błogo. Idziecie na spacer do lasu, w góry, nad rzekę. Zabieracie hamak (waży 330 g, dopuszczalne obciążenie to 250kg) i na miejscu zamiast siedzieć na ziemi można się pobujać w hamaku. Dzieciaki również uwielbiają bujanie!

Powyżej 300zł



Plecak The North Face Borealis 319 zł 399 zł

Sam mam ten model plecaka od ponad 10 lat i nadal używam. Był czas, że chodziłem z nim codziennie do pracy, a w weekendy na wycieczki. Tyrałem nim ostro. Nic! Nadal wszystko w nim działa, nic się nie urwało. Bardzo zgrabny, mieści laptopa, jakieś dokumenty, 2 śniadanie. W weekend spakujesz do niego graty na wycieczkę.

Latarka Olight S30R III Baton - 1050 lm + GRATIS 329 zł

Niestety ten model jest już niedostępny.

Przez wiele lat regularnie co 2-3 lata musiałem kupić kolejną latarkę bo niestety poprzednia się zepsuła, połamała albo cos jej odpadło. W końcu 5 lat temu kupiłem sobie latarkę Olight i zakochałem się w niej. Obudowa metalowa, metalowy klips który bardzo dobrze trzyma, wodoszczelna, niewielka, z mocnym magnesem na końcu. Ilość światła jaką z siebie wydobywa mnie osobiście powala!! Będzie to prawdopodobnie jedna z ostatnich, jak nie ostatnia latarka którą kupisz.

Latarka czołowa Olight Perun 2 Cool White + GRATIS 419 zł

No chyba, że (tak jak ja) zapragniesz mieć Olighta w formie czołówki. Mniejsza, zgrabniejsza ale równie dzielna latarka. Tez wykonana z metalu, ładowana przez specjalną, magnetyczną stacje dokującą. Można używać jako czołówkę lub odpiąć i używać jak zwykłą latarkę. W zestawie jest też uchwyt do kierownicy rowerowej! Test tej latarki znajdziecie na moim kanale na YouTube



Coleman Darwin 455 zł 367.78 zł

Przechodzimy zatem do większych gabarytów. Spokojnie, pod choinkę się zmieści!! Każdy kilkudniowy spływ wiąże się ze spaniem w namiocie. Ważne, żeby był lekki, wytrzymały i chronił przed wiatrem i deszczem. Można kupić coś na prawdę taniego w marketach spożywczych, można kupić coś profesjonalnego ze stelażem z carbonu lub tytanu, a można kupić cos po środku. Namiot który nie jest wykonany z najtańszych, kiepskiej jakości materiałów, ale tez nie kosztuje fortuny. 3 sezony za nami i muszę przyznać, że jestem z tego namiotu bardzo zadowolony. Ja co prawda mam wersje Festival - w czerwono/czarnym kolorze i z materiału który nie przepuszcza światła - ale parametry i budowa są dokładnie takie same. Recenzje tego namiotu (w wersji Black) znajdziecie na moim kanale na YouTube



Gopro 9 Black 1699 zł

Na koniec cos droższego. Kamera sportowa. Wraz z chłopakami przetestowaliśmy różne kamery sportowe na kajakach, w górach, na nartach, na żaglach, nad morzem, w parkach rozrywki i w parkach wodnych, podczas wycieczek off-roadowych... Marketowce i kamerki za punkty lojalnościowe to było nieporozumienie. Zrozumieliśmy to po zakupie GoPro. Dlaczego nie polecam Hero 10? Bo jej nie znam. Mam i używam Hero 9, jestem z niej bardzo zadowolony, nigdy mnie nie zawiodła dlatego tą własnie kamerę polecam. Czy 10 jest lepsza? Pewnie tak ale nie testowałem.


Szanowne Panie, dajcie znać w komentarzu czy coś z mojej listy kupiłyście i czy Wasi Faceci byli zadowoleni.


Szanowni Panowie, Wpiszcie pod postem co Wy chcielibyście dostać. Dajcie szanse Paniom na spełnienie Waszych marzeń.

Tutaj znajdziesz 1 część mojej listy.

Wszystkie podane ceny obowiązują na dzień 8/11/2021.


#seagate Seagate PL #leatherman Leatherman #lesovik LESOVIK #thenorthface Thenorthface #Olight Olight Polska #coleman Coleman U.S.A. #GOPRO GoPro


Prezenty na święta dla faceta, dla męża i chłopaka. Co kupić facetowi. pod choinkę, prezent. Lista prezentów, gadgety, gadżety.

2 komentarze:

  1. Dodałbym apteczkę mini od Helikona i dobre skarpety trekingowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! Na mojej liście umieściłem rzeczy, których w większości sam używam. Dosłownie trzech propozycji z listy nie mam ale testowałem je osobiście, bawiłem się nimi. Niestety apteczki od Helikona nie miałem nawet w ręku więc nie będę polecał czegoś czego nie znam. Podobnie jest ze skarpetkami - sam nie mam DOBRYCH skarpet trekkingowych. Te które mam/miałem z pełną premedytacją nie umieściłem na tej liście... Byłoby mi wstyd je polecać.

      Usuń