niedziela, 8 lutego 2015

Jajko ala muffin na śniadanie

Danie idealne na niedzielne śniadanie. Mama śpi, a tata z Dziećmi szykują ucztę. Przepis jest banalny i w dużej mierze zależy od fantazji Twojej i Twoich Dzieci.
Zobacz co masz w lodówce. Ja miałem:
  • parówki,
  • kabanosy,
  • pomidorki koktajlowe,
  • cebulę,
  • oliwki,
  • ser kozi,
  • jajka,
  • mleko,
Przyda się blacha do pieczenia muffinek. Wrzuć do otworów to co znalazłeś, w osobnym naczyniu rozmieszaj jajka z solą i pieprzem. Ja dodałem odrobinę mleka, żeby były delikatniejsze i odrobinę oliwy z oliwek. Zalej wypełnione otwory mieszaniną. Tylko pamiętaj, że jajko wyrośnie więc nalej do połowy wysokości.



Wstaw do gorącego (200 C) piekarnika i piecz przez około 15 minut. Ja do wyciągnięcia użyłem łyżeczki do kawy.



Proste ale jakie smaczne. Żona będzie zachwycona, a Dzieci będą miały radochę, że same coś zrobiły ciekawego.

Dajcie znać jak Wam poszło:)

Polecam też śledzia pod "szubą".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz